Piff i blomman

"Det är det lilla som gör det" eller "Less is more" - är ordspråk som jag verkligen tror på. Inte minst när det kommer till inredning och blommor. Därför måste jag passa på att tipsa er om hur man på ett enkelt och billigt sätt kan piffa upp en nivåbukett. Använd något av våra glasunderlägg och matcha färg med övriga blommor i buketten - så får du ett stilrent och spännande blickfång. Kontrasten mellan de levande blommorna och materialet silikon är häftig!



Foto & arrangemang: Emmy Ewertsson

Kommentarer
Postat av: Linn

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 10:44:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0